viernes, 18 de diciembre de 2009

El paisaje lunar

Posted by Picasa

3 comentarios:

  1. Les pedreres són el resultat de la necessitat del procés constructiu de les edificacions dels nostres pobles i ciutats. Hauriem de reflexionar de quina manera podem retornar al paisatge allò que li varem llevar.

    ResponderEliminar
  2. Fins i tot poden acollir cementeris... tota una revelació de cicle continu. Has vist el projecte de na Catalina Salvà Matas?

    http://www.bienalx.es/muestrapfc/?p=581

    ResponderEliminar
  3. Gràcies Pinino !!!

    Conec el projecte ja que continuament vaig fent recerques sobre aquests espais per la web.

    Es molta coincidència que apuntis sempre, d'una manera tan eficaç, les petjades del meu caminar i les meves descobertes. De fet vaig comentar-li aquesta descoberta a n'en Joan Carles parlant del PDS de Pedreres.

    Em sorpren qué després d'un temps tu em recordis el que havia quedat enmagatzamat.

    Des de la meva experiència a Lithica, a l'any '95, mai he deixat de pensar en el potencial d'aquests espais.

    Sabies que vaig participar en la definició d'aquest espai des dels seus inicis ?

    Hi es que hi ha pedreres que són màgiques i Lithica és una d'elles. Simplement perque hi ha gent amb ànima que és capaç de fer retornar l'ànima perduda a aquests espais treballats per l'home tan especials.

    Hauriem de tenir més present que nosaltres tenim aquesta capacitat transformadora. I això és un potencial que hariem tots d'aprofitar !!!

    ResponderEliminar